Acum vreo 2 ani aceasta idee mi se parea oarecum irealizabila! De mai bine de un an si jumatate folosesc 4 celule de electroliza a apei la masina mea , un Opel Bectra B motor pe benzina de 1,6 L. cu rezultate remarcabile! Si acum sa aduc si o mica explicatie! La un metru cub de aer aspirat de motor, pentru a face compozitia de ardere, aer/combustibil, oxigenul, singurul gaz folositor in intretinerea arderii, se gaseste doar in 18 procente max.! ori prin descomunerea apei in molecule de hidrogen/oxigen si “injectarea” acestora in galeria de admisie, nu facem decat sa imbunatatim foarte mult aceasta relatie! Se stie ca intr-un mediu oxigenat intens, arderea devine extrem de usoara! O a doaua componenta, anume hidrogenul, fiind un gaz extrem de inflamabil/exploziv, nu face decat sa imbunatateasca foarte mult cifra octanica in camera de ardere a motorului! Concret, de cand folosesc aceste celule, temperatura motorului a scazut cu cateva grade, consumul s-a redus cu aprox. 1,6 L/100Km. ceea ce in timp, este o economie consierabila! Am gandit pe toate partile daca in urma acestui experiment aduc prejudicii motorului! Niciunuia nu-i convine sa faca reparatii la motor, iar concluzia a fost ca fata si de GPL, care duce in timp duce la arderea supapelor si alte defecte, acesta din urma, nu are efecte secundare asupra pieselor din motor! Avand prieteni la statia RAR din oras, am fost curios sa verific nivelul de noxe…surpriza…masina mea fiind E2, pe aparatura lor se situa la un nivel poluant de E4! Dar acest fapt conteaza mai putin pentru altii! Acum lucrez la un alt sistem in care aceste celule de electroliza vor fi comandate electronic! Am cautat foarte mult documentatie si in cele din urma am gasit cu greu ceea ce cautam! Mentionez ca nu am pretentia ca sa ma creada nimeni, eu fiind la inceputuri un fel de “Gica contra”, dar avand o curiozitate nativa si fiind oarecum in domeniu…mecanica si electronica, mi-a fost extrem de usor sa experimentez acest principiu si in urma acestui experiment sa raman practic perplex de rezultatele lui! Adevarul este ca nici un “concern”, mai ales petrolier nu este interesat in promaovare! Deh…pierderi! Chestii ca poluare si efectul de sera, sunt doar “frectii” pentru impunere de taxe fiscale si nimic mai mult! Eu sunt multumit ca in loc de 6L/100Km. consum doar in jur de 4,5 L .la drum intins! De asemeni nu doresc sa fac polemica cu nimeni si nici nu doresc sa fiu contactat de terti! Fiecare crede ce vrea si functie de asta se apuca de treaba sau nu! Fa urez Sarbatori Fericite!
miercuri, 23 decembrie 2009
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comentariile sint moderate!