joi, 17 decembrie 2009

Copiii de astazi - Interpretarea mesajelor

Copiii de astazi - Interpretarea mesajelor

Fiul meu Indigo m-a sunat recent, destul de tarziu noaptea, sa imi spuna
ca pisica lui are purici si sa imi ceara sfatul cum sa scape de ei. Eram
obosita si putin enervata, dar am inceput sa vorbim. Pe masura ce
vorbeam, am inteles ca, de fapt, subiectul era doar introducere la
adevarata conversatie, ca ma sunase dintr-un alt motiv, dar nu stia cum
sa inceapa discutia. Vorbind despre puricii pisicii lui, i-a fost mai
usor sa inceapa discutia, pentru ca sa treaca apoi la adevaratul motiv
al convorbirii noastre. Este important sa invatam sa interpretam acest
tip de mesaje, daca vrem sa putem comunica cu copiii nostri Indigo,
intr-o atmosfera de incredere si cu claritate. Ne vor spune pana la urma
tot ce avem nevoie sa stim, atunci cand invatam sa le interpretam mesajele.
Comunic bine cu copiii mei Indigo, dar am dezvoltat aceasta abilitate
de-a lungul timpului. Ei au invatat sa aiba incredere in mine si stiu ca
ii ascult. Si mai stiu ca pot fi cinstiti cu mine, fara sa se teama de
consecinte. Si totusi, daca au un subiect mai greu de discutat sau nu
sunt siguri cum sa inceapa o conversatie, vor vorbi despre cu totul
altceva si depinde de mine sa ascult si sa caut cu atentie indicii, sa
interpretez mesajul si sa ma pregatesc pentru conversatia pe care vor sa
o poarte in realitate.
Putem face asta atunci cand invatam sa ascultam activ, sa acordam
atentie la ceea ce vor sa spuna copiii nostri si sa nu ii judecam,
atunci cand ne spun lucruri care ne socheaza sau (...)

http://www.copiii-indigo.ro/index.php?p=2&item=67

--
http://www.scouts.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sint moderate!

ShareThis

Notiţă: Site-ul oficial al cercetaşilor sibieni, cu programe şi activităţi, legături etc. s-a mutat la adresa: scouts.ro.
Aici te afli pe un blog de uz intern şi neoficial al cercetaşilor sibieni, cu resurse din domeniile interesante pentru ei sau părinţii lor.

Publicitate

sigur.info-internet mai sigur pentru copii

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
what is my ip address?