fara razboaiele generate de petrol?
This is a forwarded message
From: editura foryou
Subject: [Editura For You Newsletter] Masina cu apa este acum o realitate Articol preluat de pe siteul lui Drunvalo
===8<==============Original message text===============
Masina cu apa este acum o realitate (ii multumim Irinei)
Oxigen, oxigen pretutiundeni, dar nu destul pentru a respira
Este masina cu apa o solutie?
De Drunvalo Melchizedek
Constiinta Unicului este prezenta la orice nivel al existentei, nu-i asa?
Apoi, eu cred ca, odata cu meditatia si expansiunea constiintei, sau poate doar pentru a ajuta, am putea observa uimitorul nostru potential si aduce, cu adevarat, echilibrul in lume, chiar in aceste momente de maxima confuzie, folosind ceea ce stim noi ca este adevarul, chiar aici, chiar acum, la nivelul celei de3-a treia dimensiuni, pe taramul Constiintei Polaritatii.
Dependenta noastra de combustibilul fosil este, probabil, cel mai bun punct de plecare; dar sunt o multitudine de alte posibilitati de explorat. Da, chiar bunul George W. Bush senior recunoaste ca suntem dependenti de petrol.
De fapt, ne aflam exact intr-o pozitie similara cu dependenta de heroina. Si astfel, vom face orice pentru mentinerea fluxului de droguri.
Asemenea unui copil, putem ajunge in Universul posibilitatilor infinite si o putem gasi pe aceea care ne poate ajuta cel mai mult - asa ca, de ce sa nu recurgem la posibilitatea unei solutii atat de simple cum este transformarea apei in energie?
In revista the Spirit of Maat (Spiritul lui Maat,) ne-am concentrate asupra promovarii apei, a tuturor formelor in care se prezinta ea, incluzand cu prioritate apa de mare, ca pe un combustibil pentru automobile si pentru toate motoarele cu combustie interna, dar si pentru necesitatile casnice, cum sunt incalzirea si electricitatea. Miscarile oceanelor ne pot oferi aceasta posibilitate pentru cativa ani, doar cu efecte pozitive, pana cand poate aparea ceva mult mai bun, iar eu cred ca aceasta chiar se va intampla.
Proiectul nostru original pentru masina cu apa a fost prezentat acum cativa ani in revista Spiritul lui Maat; chiar daca ea functiona, nu mergeau chiar toate perfect , iar motorul nu actiona in proportie de 100% cu apa; dar era un inceput si servea la trezirea interesului lumii fata de o astfel de posibilitate.
Aceasta posibilitate nu a fost sustinuta si din cauza unor neadevaruri predominante in stiinta contemporana. Ca raspuns la articolul nostru original, multi dintre voi ne-ati scris, citand din texte academice din intreaga lume si argumentand, aproape in unanimitate, ca este necesara mai multa energie pentru ruperea legaturilor dintre hidrogenul si oxigenul din molecula de apa, decat cantitatea de energie ce ar putea fi creata. Aceasta afirmatie, pur si simplu, NU este adevarata, iar urmatorul material va demonstra aceasta, fara niciun dubiu. Fiindca veni vorba, acesta nu este singurul neadevar din fizica actuala - urmand intocmai cele scrise in carti nu veti gasi intotdeauna adevarul.
Vizionati aceste videoclipuri si decideti singuri:
1. Filipinezii au condus peste 100 de masini care functioneaza 100% cu apa, timp de 30 de ani.
www.youtube.com/watch?v=UVhXrvCCILw
2. Statele Unite a creat un automobil pe baza de apa folosind electroliza pentru functionarea unei masini de nivel mediu, care a parcurs 3.200 de mile cu un singur galon de apa (3,34 l.). Priviti imaginile video de mai jos, prezentate de Fox News.
www.youtube.com/watch?v=6Rb_rDkwGnU
3. Japonia a anuntat existenta unor automobile care functioneaza 100% cu apa folosind un motor electric. Sursa este Reuters. Acest anunt a fost difuzat in intreaga lume, cu cateva saptamani in urma.
www.timesofmalta.com/articles/viewmedia/55175
Aceasta masina japoneza cu apa a preluat sistemul simplu al unei masini pe baza de combustie a hidrogenului, inlocuind rezervorul de hidrogen presurizat cu o sursa de hidrogen generat la cerere, din 100% apa. Este foarte simplu. Si, in acelasi timp, una dintre principalele probleme ale pilei de combustie a fost eliminata (riscul mare de explozie a rezervorului etanseizat sub mare presiune), facand din acest automobil japonez masina cea mai sigura care s-a inventat vreodata.
Ba mai mult, priviti ce s-a intamplat in weekend-ul din 23 august 2008, in Phoenix, Arizona. Publicatia Arizona Republic a prezentat pe prima pagina o stire despre producatori majori care si-au dezvaluit masinile lor ce functioneaza pe baza puterii dezvoltate de hidrogen si le-au permis oamenilor sa participe la testarea acestora. Ford, GM, Honda, Hyundai-Kia, Toyota, Mercedes-Benz, Nissan si BMW sunt in prezent puternic implicati in identificarea solutiilor de a produce masini care sa functioneze cu combustibil pe baza de hidrogen si sa creeze modele care sa functioneze 100% pe baza de apa.
www.azcentral.com/news/green/articles/2008/08/23/20080823hydrogen23.html
4. Canada a anuntat ca detine un sistem de incalzire a caselor bazat pe un proces de purificare a apei reziduale, care genereaza electricitate, folosindu-se 100% apa.
Xogen
www.youtube.com/watch?v=pXo7CVFI5Sk
Priviti imaginile video de mai sus, cititi articolele si observati cum se scrie istoria in acest moment - si asteptati-va, foarte curand, sa va conduceti masina, sa va incalziti casa si sa va produceti electricitatea de care aveti nevoie - din apa 100%.
Acesta este doar inceputul, apa fiind doar puntea catre alte forme si mai incredibile de energie, cum ar fi Punctul Zero si Asaltul Global, amandoua gata sa fie relevate si valorificate imediat ce tehnologia combustibilului pe baza de apa va deveni realitate.
O PROBLEMA PE CARE O POATE REZOLVA APA
Eu cred ca vom avea nevoie de apa - ca sursa de energie - doar pentru cativa ani, inca, din motive pe care cei mai multi dintre noi nu le cunosc si care merg dincolo de utilizarea acesteia in domeniul vehiculelor.
De ce avem nevoie de apa pentru a genera energie? Sunt multe alte posibilitati de a obtine energie si alte cai de a face masinile sa mearga.
De ce apa?
Desi omenirea este in prezent foarte ingrijorata de incalzirea globala, si asa si trebuie sa fie, nu ne dam seama ca exista si alte probleme de mediu cel putin la fel de importante. Realitatea este ca nivelul de oxigen din atmosfera se epuizeaza cu fiecare zi, pentru ca defrisam padurile si ardem tot felul de chimicale, cum este cazul motoarelor cu combustie interna care utilizeaza benzina sau motorina (si sunt multe alte activitati ale omului care ne consuma oxigenul).
Continutul de oxigen al aerului de pe Planeta Pamant a fost intotdeauna de cca. 21% - daca nu ne referim la vremurile de acum cateva milioane de ani, cand era de 35%. In prezent, in marile noastre orase din intreaga lume, ponderea oxigenului in aer a scazut la 16%, cu variatii ce depind de fiecare locatie; in unele locuri, aceasta este periculos de scazuta si pune in pericol sanatatea locuitorilor. Unii oameni de stiinta considera ca deficitul de oxigen este o sursa de imbolnavire, in crestere, care va afecta probabil, intreaga omenire, determinand chiar sfarsitul sau, in cazul in care vom continua sa urmam directia tehnologiilor care ne domina in prezent.
Continutul de oxigen al aerului:
Semne si simptome
www.analox.net/site/content_pdfs/oxygen_criticality_chart.pdf
- 15%-19.5% - Abilitati scazute de munca sustinuta. Poate afecta coordonarea si poate agrava simptomele persoanelor cu afectiuni coronariene, pulmonare sau circulatorii.
- 12%-15% - Accelerarea respiratiei, cresterea pulsului si aparitia unor probleme de coordonare, perceptie si judecata.
- 10%-12% - Accelerarea mai accentuata a ritmului si profunzimii respiratiei, scaderea performantei, pierderi de echilibru, judecata confuza, invinetirea buzelor.
- 8%-10% - Probleme psihice, greata, voma, pierderea constientei, cianozarea fetei, invinetirea buzelor.
- 6%-8% - 8 minute pot fi fatale in cazul a 50-100% din expuneri; 6 minute pot fi fatale in 25-50% din expuneri; 4-5 minute, restabilire prin tratament
- 4%-6% - Coma in 40 secunde, convulsii, oprirea respiratiei, moartea.
Si aceasta problema nu se manifesta numai in atmosfera, ci si la nivelul oceanelor. Problema devine si mai profunda atunci cand intelegem ca atmosfera si oceanele sunt strans legate in ceea ce priveste oxigenul.
Acum doi ani, s-a identificat un vast numar de locuri din lumea oceanelor in care nivelurile de oxigen erau atat de scazute, incat tot ce era viu fie a trebuit fie sa plece, fie a disparut. A durat 35 de ani pana s-a ajuns la acest punct. Din pacate, acest proces s-a manifestat cu rapiditate; daca in anul 2006 erau 200 de zone moarte din punct de vedere al oxigenului, in doar doi ani, numarul lor a crescut la 400.
Atat la nivel terestru, cat si maritim, oxigenul devine rapid o problema de viata si moarte a mediului.
Cititi urmatorul articol, publicat la 14 august 2008.
Zonele moarte ale oceanului devin o problema mondiala
14 august 2008 12:00 - EST WASHINGTON -
Asemanator unei boli cronice, care se raspandeste in tot corpul, "zonele moarte", in care este prea putin oxigen care sa sustina viata, se extind in oceanele lumii.
"Trebuie sa intelegem ca hipoxia (oxigenarea insuficienta) nu este o problema locala", afirma Robert J. Diaz de la Institutul de Stiinte Maritime din Virginia. „Este o problema globala, ce are consecinte severe pentru ecosisteme".
„Aceasta devine o problema de o asemenea amploare, incat incepe sa afecteze resursele de hrana pe care ni le ofera marile", a adaugat el.
Raportul lui Diaz si al co - autorului, Rutger Rosenberg, din editia de vineri a revistei Stiinta, mentioneaza ca exista peste 400 de zone moarte in lume, dublu fata de ceea ce a raportat ONU in urma cu doar doi ani.
„Daca distrugem fluxul de energie din cadrul sistemelor noastre de viata, vom sfarsi prin disparitia crabilor, crevetilor, pestilor. Si aceste zone devin tot mai numeroase, atata timp cat nu vom stopa fenomenele care le genereaza", a spus Diaz intr-un interviu telefonic.
Cele mai recente astfel de zone moarte au aparut in emisfera sudica - America de Sud, Africa, parti din Asia - a spus Diaz.
Una dintre cauzele cresterii numarului acestor zone o reprezinta continutul scazut de oxigen, care, desi se manifesta de multi ani, abia a fost descoperit, afirma Diaz, dar sunt si unele arii noi, care abia acum se confrunta cu acest fenomen.
Algele care se hranesc cu substante poluante si care priveaza alte vietuitoare marine de oxigen reprezinta cauza aparitiei celor mai multe zone lipsite de viata. Oamenii de stiinta condamna, in principal, ingrasamintele si alte substante folosite in agricultura, deseurile si arderea deseurilor fosile.
Diaz si Rosemberg - de la Universitatea Gothenburg din Suedia - au concluzionat ca ar fi nerealist sa incercam sa ne intoarcem la nivelurile de tehnica preindustriala.
„Fermierii nu fac intentionat aceste distrugeri", spunea Diaz. „Ei ar prefera, in mod cert, sa isi pastreze ingrasamintele pe camp, decat sa le deverseze in rauri".
El mai spunea ca spera ca, pe masura ce ingrasamintele devin tot mai scumpe, fermierii sa inceapa sa considere cu seriozitate posibilitatea reutilizarii acestora.
Noi zone cu oxigen redus au fost raportate in Golful Samish din Puget Sound, in Golful Yaquina din Oregon, in bazinele crescatoriilor de creveti din Taiwan, in raul San Martin din nordul Spaniei si in unele fiorduri din Norvegia, a spus Diaz.
O parte din Marele Golf Glory din Noua Zeelanda a devenit hipoxic dupa ce au fost montate custi pentru somoni, dar a inceput sa revina la normal, dupa ce acestea au fost desfiintate.
O noua zona moarta a fost identificata pe raul Yangtze din China, dar credem ca acesta era hipoxic inca din anii `50, a spus Diaz. "Noi doar nu stiam acest lucru", a spus el.
Unele dintre aceste rapoarte sunt publicate abia acum, pentru prima data, in reviste accesibile oamenilor de stiinta vestici, a mai spus el.
Nancy N. Rablais, director executiv al Consortiului Maritim al Universitatii din Luisiana, a declarat ca nu este surprinsa de cresterea numarului de zone moarte.
"Au fost raportate mult mai multe zone, dar in mod cert, acestea sunt si mai multe. Ceea ce s-a intamplat in cadrul natiunilor industrializate cu afacerile din domeniul agriculturii, ce au determinat cresterea afluxului de ingrasaminte si nutrienti care sunt deversati de pe terenuri, in estuare si mari, se manifesta acum si in tarile in curs de dezvoltare", a spus Rablais, care nu facea parte din echipa de cercetatori a lui Diaz.
Ea a afirmat, in timpul unei vizite in America de Sud, ca raurile de acolo sunt prea mari pentru a avea, in mod natural, probleme asemanatoare celor din raul Mississipi. "Acum, multe din estuarele si marile de coasta sufera de aceeasi maladie".
"Aceste probleme in crestere reprezinta un semnal de alarma in ceea ce priveste apele din estuare si din marile de coasta, care sunt printre cele mai productive zone acvatice de pe glob", a spus ea.
O POSIBILA SOLUTIE
Daca vom face schimbarea de a ne conduce masinile, iahturile, avioanele etc.
cu apa, daca vom incepe sa ne incalzim casele cu apa si vom folosi electricitate generata de aceasta sursa, vom incepe sa amelioram situatia.
Singurele molecule care se degajeaza din teava de esapament a unui motor ce functioneaza pe baza de apa sunt vapori de apa si oxigen, DAR ACEST OXIGEN NU PROVINE DIN ATMOSFERA, CI DIN APA!!!!!
Ori de cate ori conducem o masina ce functioneaza pe baza de apa, adaugam oxigen in atmosfera si salvam viata de pe Pamant, care, ca si noi, respira aer. Iti poti pune gura pe teava de esapament a masinii ce functioneaza cu apa drept combustibil si sa inspiri profund, fara nicio teama ca s-ar putea manifesta efecte daunatoare; si in mod ironic, parca, aerul inspirat ar fi mai curat decat cel din jurul tau.
Intelegem problema resurselor limitate de apa potabila pe Pamant, si, poate doar apa de mare ar putea fi utilizata legal drept combustibil. Intr-un fel sau altul, trebuie sa existe o cale.
Acest articol este doar pentru informarea voastra si sper ca veti gasi o cale de a continua sa schimbati lumea in asa fel incat viata nu numai sa poata respira si avea cele necesare supravietuirii, dar si pentru ca fiecare fiinta umana sa poata beneficia de sanatatea si fericirea care reprezinta dreptul sau prin nastere, in calitate de cetatean al lumii.
Iar voi puteti continua sa meditati in timp ce treceti prin toate schimbarile provocatoare ale celei de-a 3-a dimensiuni!!!
Cu iubire, in slujba voastra,
Drunvalo Melchizedek
© Copyright Drunvalo LLC 2008, Released August 25, 2008.
Despre Drunvalo Melchizedek
Iubirea lui Drunvalo Melchizedek pentru viata de pretutindeni este perceputa de oricine se afla in prezenta sa. Timp de peste treizeci de ani, el a promovat viziunea sa vasta asupra lumii, prin programul Floarea Vietii si meditatia Mer-Ka-Ba. El este autorul a patru carti, Floarea Vietii - Vol- 1 si 2, Spatiul sacru al inimii (Editura FOR YOU) si Sarpele luminii. Aceste carti au fost publicate in 29 de limbi, in peste o suta de tari din intreaga lume. El este consultant al revistei internationale on line Spiritul lui Maat, care are peste un million de cititori anual. Drunvalo calatoreste pretutindeni in lume, oferind workshop-uri, seminarii si lecturi in domeniul Geometriei Sacre, campurilor energetice ale omului, spiritualitatii, meditatiei si posibilitatilor de a trai in inima, in 45 de tari.Website-ul personal al lui Drunvalo: www.drunvalo.net
***************
Daca doriti sa va abonati la acest Newsletter, sunteti rugati sa intrati pe siteul www.editura-foryou.ro unde aveti, in partea dreapta, formula de inscriere. In acelasi timp, va anuntam ca am deschis siteul interactiv www.copiii-indigo.ro, la care va invitam sa participati si unde veti gasi materiale interesante despre voi si copiii vostri. Va asteptam cu drag.
Pentru abonare, trimiteti un e-mail gol la adresa editura_foryou-subscribe@yahoogroups.com
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comentariile sint moderate!