joi, 7 august 2008

Un gind: Fiti alaturi de mine, VA rog!

Dragi cercetasi, un mesaj de la Radu, liderul vostru scout:
Miine dimineata tatal meu va trece printr-o operatie grea, niste calculi biliari (un fel de pietricele) trebuie inlaturati din canalele pe care le obtureaza. Peste exact 6 zile, tata va implini 72 de ani si imi doresc sa il am inca multi ani de-acum incolo, alaturi de noi in familie! O multime de ginduri si sentimente nu ma lasa sa dorm. Imi promit ca voi renunta mai mult la lumea virtuala pentru a fi mai aproape de cei dragi mie, ca imi voi duce parintii la Poiana Neamtului, imediat dupa refacerea tatalui meu, spre a se bucura si ei de aerul de munte. Gindesc pozitiv si optimist incercind sa-mi inving frica, sentiment care se lupta sa puna stapinire pe sufletul meu. Am plecat adineauri din salon, lasindu-l pe tata sa doarma ... Alaturi de el, in patul de alaturi, mai e un pusti tinar din Sebes care a primit doua lovituri de cutit in spate care i-au penetrat abdomenul din spate pina in fata, incercind sa desparta doi scandalagii. Mai e un tintar pe care nu am reusit sa il scot afara din salon. Si o liniste de incept de secol pe aleile spitalului. De ce va scriu toate astea? Ca sa va rog ca miine dimineata sa va rugati alaturi de mine ca operatia sa mearga bine si sa nu intervina complicatii, ca sa ne putem bucura impreuna de taberele si turele montane pe care ni le-am propus in aceasta vara. Va multumesc din suflet dragi cercetasi si dragi cititori ai acestui blog! Cu drag, Radu--

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sint moderate!

ShareThis

Notiţă: Site-ul oficial al cercetaşilor sibieni, cu programe şi activităţi, legături etc. s-a mutat la adresa: scouts.ro.
Aici te afli pe un blog de uz intern şi neoficial al cercetaşilor sibieni, cu resurse din domeniile interesante pentru ei sau părinţii lor.

Publicitate

sigur.info-internet mai sigur pentru copii

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
what is my ip address?